یاران با وفا

خواندنی های روز و کلیپ ها و عکس های جدید

یاران با وفا

خواندنی های روز و کلیپ ها و عکس های جدید

زمان دقیق انفجار در المپیک شناسایی شد

بسم الله الرحمن الرحیم

مدارک و مستندات زیادی از وقوع انفجار در المپیک لندن حکایت دارند که در پست های قبلی به آنها اشاره شد. اما این انفجار طبق پیش بینی ها در مراسم افتتاحیه رخ نداد. که مهمترین دلیل آن حضور ملکه انگلستان و بسیاری از سران کشورهای غربی (شیطان پرستان اصلی) در این مراسم بود.

به همین علت تصمیم گرفتیم بررسی های بیشتری انجام دهیم تا به زمان دقیق وقوع انفجار پی ببریم.

خوب است بدانید که در سال ۲۰۰۵ انفجارهایی در مترو لندن رخ داد که به انفجارهای ۷/۷ مشهور شدند. این در حالی بود که شبکه بی بی سی یک سال قبل از آن با پخش یک پانوراما از وقوع این حادثه خبر داده بود.اما چند سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۸ این شبکه با ساخت و نمایش یک سریال به انفجار اتمی در المپیک ۲۰۱۲ اشاره کرد.

 این سریال به نام Spook:Code 9 در سال 2008 توسط شبکه صهیونیستی BBC پخش شد.

داستان این سریال از آنجا آغاز می شود که پس از المپیک لندن در سال 2012 شهر لندن بر اثر یک حمله تروریستی هسته ای تخلیه شده است و دولت بریتانیا از لندن به منچستر نقل مکان کرده است.

در این سریال اینگونه عنوان می شود:" اکنون سال 2013 میلادی است.یک سال پس از آنکه بمب بر سر لندن فرو افتاد.پس از آن حمله هسته ای لندن تخلیه شده است.دفتر مرکزی سازمان MI6 در لندن به نام Thames House تخریب شده است و سازمان MI6 نابود شده است.مامورانی که جان سالم به در برده اند و باقی مانده اندتیم های جدیدی را در سرتاسر کشور تشکیل می دهند تا از حملات هسته ای بعدی جلوگیری کنند."

در قسمت ابتدایی این سریال صحنه ای از آن انفجار اتمی پخش می شود.اولین چیزی که در این صحنه مشاهده می شود ، فضای شدید امنیتی حاکم بر لندن در طول مسابقات است . و اکنون نیز شاهد تدابیر شدید امنیتی در المپیک هستیم . اما در این سکانس انفجار در چه زمانی صورت می گیرد؟

-در زمانی که جمعیت زیادی به استادیوم المپیک می روند. ما ابتدا فکر می کردیم این جمعیت برای مشاهده مراسم افتتاحیه به استادیوم می روند و در نتیجه انفجار در مراسم افتتاحیه خواهد بود.

ولی با دقت بیشتر متوجه می شوید که قبل از منفجر شدن بمب صدای سوت شروع یک مسابقه به گوش می رسد. پس این جمعیت برای دیدن یک مسابقه حساس به استادیوم المپیک می روند. اما کدام مسابقه حساس قرار است در این استادیوم برگزار شود؟

آن مسابقه مسابقه ای نیست جز فینال دوی ۱۰۰ متر که در آن اوسین بولت (سریعترین مرد جهان) و یوهان بلیک(قهرمان المپیک پکن ) با هم به رقابت می پردازند.این مسابقه قرار است در روز ۵ آگوست(۱۵ مرداد) در ساعت ۲۱:۵۰ به وقت لندن در استادیوم المپیک انجام شود. و در چند فیلم انفجار در این زمان مشاهده می شود.

اما این انفجار ، انفجار اتمی نیست و مثل موشکی که از هواپیما شلیک شده ، به استادیوم برخورد می کند. به همین خاطر در چند فیلم ، حمله ی هواپیماها به لندن در این زمان به نمایش در می آید.شما می دانید که رسانه ها مدام درباره ی تسلیحات بیولوژیک سوریه هشدار می دهند و احتمالااین اتفاق را به سوریه نسبت می دهندو به بهانه ی آن به سوریه حمله می کنند.و البته این حادثه مقدمه حادثه اصلی است .

و آن حادثه اصلی ، انفجار بمب در مترو لندن است . در سریال ‌‌‌‌بی بی سی زمان انفجار بمب ۱۲ ظهر است و در بسیاری فیلم های دیگر نیز به انفجار کاخ باکینگهام در ساعت ۱۲ اشاره دارند. احتمالا این واقعه فردای انفجار استادیوم یعنی در روز ۶ آگوست (۱۶مرداد) در ساعت ۱۲ ظهر اتفاق می افتد. و این رسانه ها و مقامات غربی هستند که همواره درباره ی تسلیحات موهوم اتمی ایران اظهار نگرانی می کنند. آنها می خواهند این واقعه را مانند واقعه ۱۱ سپتامبر بهانه ای برای حمله به ایران قرار دهند. 

جالب است بدانید ۶ آگوست همان روزی است که انفجار اتمی هیروشیما رخ داد و به جنگ جهانی دوم پایان داده شد. اما این بار آنها می خواهند با وقوع این انفجار اتمی یک جنگ جهانی را آغاز کنند .چراکه آن وقت رقابت برای غارت منابع ایران باعث به وجود آمدن جنگ جهانی سوم خواهد شد و در آن صورت کشور ما هم ((زمین جنگ )) خواهد بود:

برای اطلاعات تکمیلی به سایتwarforgod.blogfa.comمراجعه کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد